Varför gör man de när man inte mår bra av de?

Då var de vardag igen och jag är långt ifrån redo. Är inte redo för allt folk och alla måsten och krav man har på sig, vill vara hemma och fortsätta ta dagen som man kommer och vara impulsiv och slippa planera hela mitt liv.
Tror nämligen inte vi får någon mjukstart, pang på bara!
Får väl se de positiva, jag har fått en vecka hemma med min älskling och hade jag jobbat så hade jag bara fått fem veckor om året, så nog är skola bättre på de planet.

Får nog ordning på mattider och kost lite bättre nu när rutiner kommer igång, för jag har fan NOLL karaktär. På riktigt allt som inte ska slinka ner åker ner. (Okej att jag inte suttit med handen i chips/godispåsen) Men mackor,potatismos och sådant som min mage och jag verkligen INTE mår bra av. De lägger ju sig bara som en deg i magen och sedan får man ont, inte de minsta behagligt mätt inte. Så varför stoppa i sig skiten?

Dags att bita ihop, jag pluggar för att ge denna skönhet de bästa förutsättningarna. Ett bra jobb är inte gratis, man får slita arslet av sig för att nå dit!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0