Vi har nästan klättrat på väggarna.


Vi har gjort vårat bästa för att få tiden att gå. Utanför dörren vill ingen gå för snön yr och vinden blåser igenom allt man har på sig. En viss dam har gjort nästintill allt tvärtemot den senaste timman och klättrar nästintill på väggarna av överskotts energi.

Jag har vart duktig och fått tagit ut alla hyllor i badrummet och städat golv och väggar så gott de går, och nu luktar de simhall där inne som Ebba var snabb att påpeka=)

FREDAG, visst känns de underbart?


Kommentarer
Linda-Blivande Mamma

Underbart med fredag o här har du en som kanske kommer klättra på väggarna,hehe..neee måste inse att min kropp behöver vila nu det sista;)

Hoppas ni får en riktigt mysig helg!

2011-02-11 18:45:28
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Sanna

Jag önskar mig en Ebba teckning med posten tack ;)

2011-02-11 19:27:26
URL: http://www.sannascloset.wordpress.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0