Ärlighet varar längst.

Imorse sa Ebba till mig - En lillebror skulle jag vilja ha, de tycker jag om.
Ja jag säger då de, jag är redo att få en till till nästa sommar sisådär, men Johan lär la bli redo om först tio år.
Tjata på din pappa Ebba.
För visst är de mysigt med syskon? Och ännu mer sugen blev man efter att ha rensat bland alla pyttesmå kläder som Ebba hade som nyfödd.

Sen sa min snälla ärliga dotter även att jag luktar illa, jotack jag har svettats gärnet efter 60 minuters zumba, blir väl att skona allmänheten och duscha.


Kommentarer
Hanna

Hahaha, En lillebror vill hon ha ;-)

Lyssna på det nu och så kör ni på i sänghalmen!

Fast , du kan få låna Vincent en timme eller så i vår också ;) <3

2011-01-06 21:39:01
Frida Schneider

Hoppas att din dotter får ett syskon till slut!

2011-01-06 23:03:45
URL: http://fridaschneider.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0