Att man kan vara så rädd.

Haft finbesök av min kära vän Malin nu, alltid trevligt när de kommer hem folk hit och hälsar på.
Magen hennes hade växt ordentligt och man blir bra avis på allt underbart dom har framför sig.

Hämtade en Ebba som var på strålande humör på dagis idag och hon sprang hela vägen hem. Nu börjar hon dock bli trött så jag antar att sömnen kanske inte var den bästa idag.
Fick mig en chock när dom på dagis sa att de enast vart 8 barn där! Va beror de på? Jag hoppas innerligt att de inte beror på magsjukan! När hon nämde detta kände jag genast hur jag började kallsvettas och magen drog ihop sig. Hur tusan är de möjligt att frukta något så mycket som jag gör med kräksjukan?

Nytt besök inväntas när som, trevligt!

Härliga bebis magen!

Kommentarer
Rebecca

Malin i skolan?

2011-01-26 17:20:27
URL: http://staaaacey.blogspot.com
Bella

Tror du man blev rädd när sonen här om dagen fick för sig att stoppa fingrarna i halsen och spy vid två tillfällen! Vet ju att det är för att han stoppar fingrarna i halsen men hjärnan börjar genast spela än ett spratt och jag ser framför mig hur jag ligger och hulkar, magsjuk höggravid flodhäst, jo man tackar!

2011-01-27 21:28:31
URL: http://bbella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0