Besvikelse.


Stegen är gjorda men de senaste dagarna har de inte gått så bra.
Nej jag har tappat fokus lite och det har slinkit ner mat som jag absolut inte vill stoppa i mig eftersom jag vet de ger konsekvenser på vågen.(Nej jag har inte fuksat extremt men kan ha tagit ett knäckebröd fastän jag egentligen inte är hungrig och smakat någon enstaka pommes osv) Små grejer som också är dåliga liksom!
Men varför gör man de då när de endast skapar ångest?
Nej fan imorgon innan vägningen och mötet ska jag ta mig fan till gymmet och springa!
Besviken på mig själv!


Kommentarer
Fiffi

Jag tycker du är superduktig! Själv har jag varken orken eller lusten (eller tiden för den delen heller) att ställa mig på crosstrainern fast jag verkligen måste.. Suck... Jaja, jag får se om Oliver vill ge mig lite tid imorgon förmiddag.

Hoppas ni fått en fin start på veckan! KRAM!

2011-01-17 21:54:17
URL: http://prinsessbakelsen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0