Bortskämd.

Jag börjar bli bortskämd och jag tackar och tar emot för varje ynka dag med detta nya beteendet från Ebbas sida.
Tidigare har hon alltid vaknat runt 05:30-06:00 men nu sedan vi var i Borlänge har hon sovit mellan 06:30-07:30, de är verkligen en enorm skillnad och dagarna känns lite mer lagom långa - Heja heja!

Ser fram emot besöket på gymmet i eftermiddag, sätta mp3n i öronen och svettas och försvinna i sin egna värld.
Om inte annat är de skönt när man är klart och inser man gjort lite nytta för kroppen.
Planerna är även att ladda iphonen med en ljudbok och promenera de dagar jag inte tränar.
Haha man är varje år lika taggad och tror varje gång att -Detta året klarar jag mina löften!, dock brukar de ge sig redan runt Februari, haha men 2011 är kanske magiskt och året då alla drömmar kan gå i upplevelse!



Kommentarer
Stin

Hejsan! riktiga sötisar på kortet!!!!

2011-01-02 10:20:17


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0