En jobbig situation men de kanske ger bra resultat.

Mamma ringde och tyckte jag och Ebba helt spontat skulle komma och sova hos henne, så ja så fick de bli!
Är mer bekväm hemma egentligen men en natt iväg gör la ingen skada + att jag får skjuts till skolan och Ebba slipper gå till de magsjukedrabbade dagiset =)
Imorgon efter skolan så gäller ju shopping , ska bli riktigt trevligt och jag hoppas att kunna finna.

Mitt besök hos skolans kurator gick bra. Han utstrålar ett sånt himla lugn och jag tror han kan vara riktigt bra och prata med. Han frågade mig frågor som jag inte kunde svara på vilket gjorde mig lite irriterad och illa till mods.
De är grymt jobbigt och blottande att sitta och öppna upp sig för en främmande människa. Men efter ett par besök hoppas jag han har kunnat hjälpa mig få ordning på min ångest kring mat och allt.
Kanske blir jag en helt ny människa? ;)


Kommentarer
evelina

du är jätte fin människa!!

2011-01-27 23:50:41


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0