Ett försök till ändring.

En dag med endast två lektioner idag och de är behövligt för mig.
Folk runt omkring mig börjar oroa sig för mitt stress och därför har jag tagit ett steg för att ta tag i de.
Man mår ju inte bra själv av att ständigt stressa heller och jag läste i en bok igår och upptäckte massor av fysiska reaktioner man kunde få av stress som jag upplevt de senaste.
Nej skärpning Emmelie, men med hjälp så hoppas jag kunna ta tag i detta.

Söta söta Ebba hon sitter här och berättar i detalj vad som kommer att hända i filmen vi ser. De är helt otroligt som hon utvecklats de senaste veckorna.
Gud vad jag älskar denna lilla männsika!

Kommentarer
Satu & My Baby Dolls

Va kul att du kikade in hods mig! Kika gärna flera gånger!



Kramar!/Satu

2011-01-19 12:37:36
URL: http://mybabydolls.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0