Försöker trycka bort ångesten.


Godmorgon, ny vecka och nya möjligheter inte sant? (försöker så gott jag kan trycka bort måndagsångesten)
Får se om de blir någon skola för min del idag, beror helt på om fröken här hemma är feberfi.
Det är fyra grader varmt här idag med och de ligger vatten överallt på snön som förvandlats till is, jag hade varit jätte glad för de om jag visste att detta va sista gången  vi såg snö för denna vintern, tyvärr är de nog ingen vår tö som kommer redan.

Jag önskar mina läsare en fin start på en ny vecka-Ta vara på den<3


Kommentarer
Sanna

Ska töa fram till torsdag kan jag säga, så kanske att isen försvinner från gågator etc. iaf. På torsdag ska det bli strålande sol och typ en minus. Kanske att det blir lite lite vår denna vecka. Hoppas Ebba kryat på sig. Puss

2011-01-17 07:49:58
URL: http://www.sannascloset.wordpress.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0