Kaffe, miljoner och lösningar.

Börjar dagen med en cappochino , riktigt gott trots att jag inte direkt känner smaken pga att näsan är helt täppt.
Full rulle med Eba som roar sig med att gå skottkärra med farmor genom hela huset, haha tänk om man själv hade sån energi direkt på morgonen=)

Vill hitta på något idag, åka iväg och shoppa för alla mina miljoner på banken typ =) Nej men vill fynda. (Men de lyckas jag aldrig med ändå, aldrig aldrig att jag hittar något nedsatt på rean) Önska jag vore lite mer som min syster som alltid kan roffa åt sig mängder av kläder till nedsatt pris.

Har antagligen löst det där med magsjukan på dagis imorgon, Ebba får gärna vara med sin moster och sin kusin ett par timmar. Gör verkligen allt för att komma ifrån bacillerna i längsta mån.
Tror Ebba kan tycka de vara mysigt att vara med dom med ett par timmar, undra om Della tycker de är lika mysigt med en energisk tvååring som aldrig är tyst bara? =)

Jag med de söta kusinerna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0