Lill-Lördag.

Det har kommit ca en dm snö till inatt och de öser ner fortfarande, jag som hade lyckats få lite vårkänslor de senaste dagarna när de börjat töa. Konstigt eftersom jag vet att vintern är långt ifrån slut ännu.
Ebba vaknade långt innan klockan ringde och jag är seg som attan, att ungen kan vara så sjukt morgonpigg?

Kort dag i skolan idag, grymt välbehövligt eftergårdagens stressiga dag. Efter skolan så kommer Marie hit, var alldeles för längesedan vi sågs! Sen ska jag försöka få med mig någon till gymmet så jag får röra på mig lite och bränna lite kalorier, för fy än är jag inte nöjd med mina resultat!

Jag har verkligen inget vettigt att blogga om så lika bra att avsluta, min hjärna har inte vaknat ännu.
Hoppas ni andra får en fin dag, lill-lördag och allt =)


Kommentarer
Josefin -Happy Days-

Ja det är roligt när man vinner, inte varit med i tävlingar förr men nu när jag provar så har det gett utdelning, kul



Trevlig onsdag, mysig bild! :-)

2011-01-12 10:34:14
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/
Emma H.

Riktigt charmtroll du har där :P

2011-01-16 14:52:16
URL: http://akrelina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0