Lite lagom dyster.

Igår kväll när jag skulle lägga mig så började de med att Ebba vaknade lagom till att jag precis somnat. (inte ovanligt alls)
Efter de började jag höra ett konstant dunkande och gick upp för att säga till Johan sluta , men de va inte Johan.
Nej de där jäkla störande ljudet kom ifrån att snön på taker smälte och sakta började hacka sig neråt för att sedan ramla av taket o låta BOM!
Och jag kan inte koppla bort sånna ljud, fy tusan va trött jag är idag!

Sista dagen som ledig, imorgon drar vardagen igång igen och jag ser inte alls fram emot de faktiskt. Antar att man efter ett par dagar vänjer sig igen och tiden rullar på men ändå.

Så sista dagen som ledig borde man ta vara på, men frågan är hur?
Regnet faller och de är isbana utomhus.. Suck.

Johan får sin vilja igenom, idag blir de till dom stekt ägg bacon och korv till frukost. (tror Ebba kommer äta lite yogurth ist) Lite skoj att testa göra olika saker om helgerna, testa ni med!



Kommentarer
CRAZYANGEL [mamma tll Milton&Viggo]

haha samma här :) lär nästan ladda hem black beauty nån da :P

2011-01-09 09:53:00
URL: http://crazyangel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0