Man får försöka göra de bästa.

Lördag! Ja och jag försöker göra de bästa med att kliva upp klockan 05:59, jag har tänt de nya ljuslyktorna med vaniljljus och sitter med kaffet i handen medans Ebba kollar på Emil och griseknoen. Ja allra helst hade jag nog legat kvar i sängen till halvåtta iaf men de skulle min flica aldrig gå med på.

Klickar in på tv4 och ser att Anders Bagge åkt ut Lets dance, tycker verkligen inte han förtjänade de. Gillade Bagge. Därimot Björn och Alexandra borde åkt ut förlängesedan.
Vilka håller ni på?

Nåväl, får försöka underhålla Ebba som inte alls tycker de är intressant och kolla film idag. Tusan också jag skulle köpt något pyssel på panduro igår! Har ni pysseltips till tvååring?

Nu på morgonen med nya ljuslyktan från indiska:


Kommentarer
Viola 21-årig tvåbarnsmamma

Svar: ja han är normalstor på längden men han vikt avstannade i mellan han var fyra och sex månader så han ligger lite efter pga det. sen vägde hna ju rätt lite när han föddes med.

2011-01-29 10:49:39
URL: http://mummyfied.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0