Nedräkning.

Jag börjar nedreäkningen för helgen nu. Första veckan är kanske lite extra tuff efter lovet och allt?
Har ingen aning om vad jag ska hitta på under helgen med någon stackare kan man säkert hitta att umgås med =)
Har lite ont i hjärtat för att Ebba kommer få vara på dagis till halvfyra idag, de är längre än vanligen men finns inget annat alternativ då både jag och Johan går sent.
Får helt enkelt ha onsdagar som våran dag när vi båda slutar tidigt och gör något riktigt mysigt framöver.

Faktum är att jag faktiskt har en aning träningsvärk idag, fråga mig inte varför men så är de. Är la inte van att köra gym. Men ikväll hoppas jag att jag förhoppningsvis kan hinna med ett pass zumba. för de är på de passen man svettas allra mest.

På återseende =)
Förresten, tipsa mig gärna om lite nya bloggar att följa och kika in hos. Men INGEN REKLAM på min blogg.
(Hur många gånger ska man behöva skriva de?)

Förresten i mitt fönster i vardagsrummet har alla blommor fått vårkänslor och har mängder av knoppar eller blommor. Jag misstycker inte =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0