Riktig nedräkning!

Det är fredag kan ni tänka er?
Jag började nedräkningen redan för ett par dagar sedan. Grymt välbehövligt med två dagars ledighet. Ska ta vara på denna helg och göra saker som jag inte annars kan göra.
Ikväll blir de god mat och Lets dance och i helgen har jag inga direkta planer, men hoppas kunna hinna med något besök hos någon.
Kanske en heldag ute hos pappa med fyrhjuling och korvgrillning?

Nåväl blogg.se har vart nerlagt en halvtimma därför har jag inte hunnit lika mycket som jag borde.
Dags för en dusch, -Tjing!


Kommentarer
Lena

Ja, satsa på en heldag här i trakterna, så kanske du kan hinna med att hälsa på oss en snabbis med

Vi är nog rätt friska nu =)

Kram!!

2011-01-14 09:37:26
Sanna

Ja du får se om det blir nått alingsås för oss eller inte, tiden får utvisa helt enkelt :) Du, du som har kamera på datorn, varför har du inte skype? Kan vi ta en kaffe på morgonen via datorn (man tager vad man haver) :)

2011-01-14 13:34:42
URL: http://www.sannascloset.wordpress.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0