Sista lediga dagen.

Godmorgon!
Min chans till att sova aningen längre och Ebba chockar med att sova tills halv sju och efter de kan jag inte somna om. Låg kvar och försökte på alla sätt och vis somna om men insåg de va lönlöst.

Gick alla mina steg igår närmade 13 000 faktiskt och idag ska jag nog inte träna men därimot ta mig en sväng upp på hästryggen igen. Riktigt kul att få den chansen att börja rida igen. De är ju faktiskt en bra träning de med och väldigt bra på så sätt att just då tänker man inte på något annat, mn är i nuet och fokuserar på det man gör och de är bra för mig som alltid stressar.

Jag tror dagen kommer gå bra för jag har planer och den kommer gå fort.
Vad gör ni sista dagen på veckan för att ta vara på er ledighet?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0