Sol åt Sverige.

Jag hoppas att solen fortsätter visa dig mer och mer nu framöver. Även om de är kallt så känner jag hur kroppen verkligen tar åt sig av all sol, att man behöver de där lilla ljuset för att få extra ork och energi. Jag är nämligen väl medveten om att vintern kommer fortsätta ett par månader till och ser ingen mening med att hoppas på att våren ska dyka upp bara för de börjar töa. Så mer sol åt Sveriges befolkning.

Säger natti. Och förresten hur går de med era kommentarer? Här anstränger jag mig att ha fram kameran och så hör jag inte ett knyst :(


Kommentarer
Bella

Får väll lägga en kommentar och säga att man kanske inte skriver så många kommentarer eftersom du alltid är så fin på bilderna och din dotter ser alltid ut som solstrålen själv! :)

2011-01-31 10:34:47
URL: http://bbella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0