Tur jag lyssnar på förnuftet.

Jag slocknade på lillsyrrans rum innan nio igår, totalt slut antar jag. För visst blir de lättare att koppla av när man är hemmifrån och inte har massa måsten?
Nåväl är glad jag kom iväg för de behövs ibland.

Kan säga att jag är grymt sugen på att skolka idag och de händer inte ofta. Men förnuftet säger till mig att gå och tur är väl de, för förut hade jag nog lyssnat på den delen som säger åt mig att skolka och skita i allt.

Ångest pga att jag inte vart på gymmet sen i Lördags, försöker intala mig själv att de gör inget Emmelie. Alla kommer ur fas ibland och jag har trots allt haft idrott i skolan och gått mina minst 10 000 steg om dagen.

Trevlig Fredag alla mina underbara läsare, blir alltid lika glad av era kommentarer!
Föressten, vad ska ni äta ikväll?


Kommentarer
sanna och wilma

fin blogg!

lust att följa varandra via bloglovin? :-)

ställ en fråga i vårat bloggsvar, om du vill veta nått? :-)

KRAM

2011-01-28 07:39:55
URL: http://tobelieve.devote.se
Bella

Vad skönt att känna att man fått sova ut!



Ikväll vet jag inte alls vad vi ska äta, men tänkte spara lite på pengarna så det blir nog något som inte är allt för kostsamt. Saknar dock total fantasi men hoppas att Simon har mer av den varan när han kommer hem från jobbet.



Ha en trevlig helg!

2011-01-28 09:44:14
URL: http://bbella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0