Tvåtusenelva.

Nytt år då!
Vaknade lika tidigt som vanligt men en aning tröttare eftersom jag självklart inte kunde somna pga alla raketer igår, så ja jag var vaken när det nya året kom in.

Idag kommer min pappa och hans sambo Christina hit och firar en försenad jul, blir mysigt.

Vi har inga som helst planer för dagen och detta är väl en dag då allt är stängt och 90% av Sveriges befolkning ligger hemma och är bakis (glad att inte tillhöra dom)
Får busa en massa och plocka ner julen för nu är jag trött på skiten, tur att jag enbart har julgardiner och adventsljustakar så de är fort fixat..

Förresten, någon som vet ett bra ställe man kan lämna in ett trasigt objektiv på lagning? (där dom tar humana priser)
Får panik på mit baouta stora och kan inte fota innomhus med de. Så måste få ordning på mitt gamla!


Kommentarer
Josefin -Happy Days-

Jag vet tyvärr inte för jag har aldrig behövt lämna in någon kamera eller utrustning för lagning. Men kan du inte höra med någon lokal återförsäljare utav kameror? De måste ju veta var du kan vända dig om de inte själva kan laga.



Hoppas att det ordnar sig, kramar!

2011-01-01 11:05:04
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0