Yes I did it!

Jag satt och trampade på den där jäkla cykeln under passet och visst var de jobbigt men inte så jobbigt som jag hade väntat mig och som alla tjötar om att de ska vara.
Nej så efter spinningpasset var över så gick jag in och körde några övningar inne i gymmet med. Känner dock nu att de tog på krafterna iaf för jag är yr i huvudet och matt i kroppen. Blir att gå ner och slänga ihop en grekisksallad till middag.

Men jag är taggad att följa detta nu och lägger över ljudboken imorgon på iphonen och går ut och går en sväng när Ebba somnat. Förhoppningsvis har stegräknaren kommit med för fick nyss ett mejl om att den redan var utskickad.

Vad har ni för nyårslöften?

Härlig bild från promenad med syster i höstas, jag saknar ljuset då man kan gå utanför dörren om kvällarna utan att de är bäcksvart. Ljusare tider kommer.. jag vet men är otålig!

Kommentarer
eriica - 2011 NU KÖÖR VI!

Vilken söt blogg du har! hur mår du? =) kramis!

2011-01-03 20:03:42
URL: http://soeriica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0