Börjar känna mig sliten..


Att gå promenader med denna gravidkropp är ingen höjdare, nej fogarna börjar kännas efter bara en liten bit. Cykel därimot funkar änsålänge så är tacksam jag har den att trampa mig fram på.
Sen kanske de inte var världens bästa ide och ställa sig och rensa ogräs, nej kroppen är kanske inte tipp topp just nu.
Känner mig dock betydligt mer sliten än vad jag ser ut att vara, men ett kvällsdopp på detta hade inte suttit fel.
Ska bara hitta en öde badplats så man slipper skrämma ihjäl folket med sin vackra gravidkropp ;)


Kommentarer
Clara

Men hallå där, lägg dig på vilken strand du vill och var STOLT över det mirakel som finns i din mage! Själv har jag legat på Tofta strand under båda graviditeterna och njutit av sommaren. Dessutom finns det inget vackrare än gravidmagar. :)

2011-07-31 19:59:49
URL: http://cklaris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0