Dagarna flyter på..

Dagarna flyter på och jag gör egentligen ingenting vettigt.
Försöker vara ute och njuta av att det faktiskt är varmt trots att solen ej visar sig konstant.
Igår var jag hos barnmorskan för att låta dom tömma mig på tre rör blod, dags att skicka iväg för att kolla att sköldkörteln fungerar som den ska eftersom jag är så grymt trött och orkeslös det senaste (och de är INTE jag i vanliga fall) Järnvärdet hade sjunkit till 113 och sist jag var där var de på 126 så det kan också ha en del i tröttheten. Men äter ju redan järn, vad mer kan man göra?

Hittat ännu en butik som säljer helt bedårande inredningsartiklar här i Alingsås -Systrarnas hus heter affären för er andra i trakten som kanske vill kika in.
Vill köpa massor men ekonomin är på bott och blir inte ordentlig förens slutet av augusti då både jag o Johan får från CSN och jag får en ordentlig lön.
Det är fan synd om alla studerande sommartid!

Ska mysa med Ebba idag, ta vara på tiden för det vankas jobb mellan 14:30-08:30 - Tänk på lönen Emmelie..


Kusinarna i Ebbas vagn i måndags då jag var barnvakt, förvånade nog blev min dotter trött i benen när Nea skulle låna hennes vagn, hon som aldrig blir trött annars ;)



Kommentarer
Clara

Va jobbigt att va så trött, hoppas att det ger sig snart. Men det låter inte som att det borde va pga järnbrist.

Kan det inte va så att du blir tröttare nu när du har ett till barn att ta hand om och inte kan vila ut som kroppen kanske kräver?

Skickar en pigga på dig kram :)

2011-07-06 23:33:14
URL: http://cklaris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0