Deppigt värre.

Dagarna liksom flyter samman och jag känner mig rastlös till tusen. Kan få nästan ångest över att jag inte gör något. Nej jag sitter inte på arslet hemma hela dagarna men jag kommer liksom inte iväg nånstans och de ger mig panik!
Som idag, en vanlig dag egentligen men de är dessa som stressar mig: Efter frukost går vi ut och matar ankorna och tar sedan en fika på stan, hem och sova och sedan äta lunch, iväg för att träffa en kompis och sedan suttit på en lekplats med barnen, efter de lagat middag och dammsugit + tvättat ett par maskiner tvätt. Och av sånt mår jag dåligt! Jag vill iväg och göra något, besöka någon. Gå i skogen , vad som bara jag kommer iväg liiiite längre hemmifrån!

Tips på gratis nöjen?

Bebisen har vart mer vild än tam idag, rört sig konstant.. Tillochmed när jag rör på mig!
Usch känner detta är en deppig dag men även de deppiga måste få lov o skrivas om. Känner mig som världens fetaste och fulaste människa! Alla andra är ju så otroligt vackra när de är gravida, alla utom jag.

Suck, hoppas på bättre dag imorgon!


Ett av dagens projekt:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0