Hela lördagen spenderades ute och vi njöt i fulla drag.

Hela dagen igår var vi och hälsade på min pappa. Spenderade varje liten minut utomhus, så vill jag ha alla mina dagar. Ebba var nöjd hela tiden och sprang omkring och lekte affär på gräsmattan och busade massor med sin favorit, morfar!
Hela familjen tog oss en sväng ut med fyrhjulningen ut i skogen för att plocka svamp. Vart rejält skumpigt så satt bakom pappa istället för i släpet. Bebisen gillade nog de, för att sitta när de skumpar så himla mycket kan inte vara de bästa när man är såhär långt gången ;)
Hittade svamp så de räckte för oss alla att avsluta kvällen med te i pappas uterum och stekta kantareller till smörgåsarna, riktigt riktigt mysigt!

Vill ha en lika underbar dag idag, men känner redan att jag inte har en aning om vad vi faktiskt ska hitta på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0