Jag saknar något jag ej trodde jag skulle sakna.

Godmorgon.

Igår eftermiddag kom regnkaoset hitåt som de länge pratat om på vädret. Det öste ner och blåste, jag fick en riktigt höstkänsla när man hörde hur de smattrade emot rutorna. Deprimerande känns det och jag hoppas innerligt att sommaren kommer tillbaka ett par veckor till.

Har den senast tiden insett hur mycket jag faktiskt saknar skolan. Särskillt de dagar jag ska iväg och jobba , går på mitt 25 timmars pass nu klockan 11 och vill allt bra gärna vara kvar hemma.
I skolan där har man sina timmar dagtid och är ALLTID hemma kvällar, och helger. Nej skola är inte fyskam och jag hoppas de sista tiderna på sommarjobbet går fort så man kan komma tillbaka till ordentliga rutiner och helger att länga till. Att jobba dygn är inte min grej, nej jag längtar efter Ebba för mycket.

Så en sak att längta efter är ju hösten eftersom då är man i skolan, och då nån gång dyker lillebror/lillasyster upp.
Herregud har fortfarande inte köpt en endaste pryl till bebisen i magen, illa!


Kommentarer
Linda-Mamma till Alfred

Ja vilket väder vi har, fast ganska mysigt emellanåt man behöver ett avbrott;) Att bara göra absout inget...åååå hihi jag älskar större projekt..men det märks väl inte på min blogg,haha!

2011-07-15 12:12:29
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Elin - Blivande Mamma.

Mysigt! :)

2011-07-15 14:26:40
URL: http://elinpantsar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0