Snart 24 hela veckor gångna.


Gravidstatus v 24.

Kg upp:11
Hjärtljud:136
Sf mått:Över översta kurvan.


Ja nog växer de alltid, har panik inför viktuppgången men vad tusan kan jag göra? Jag rör på mig och äter husmanskost och barnmorskan tror att jag är en sån som helst enkelt går upp mycket precis som de finns de som går upp lite. Vätska vet vi även att jag samlar på mig och de väger ju en del.
Räknar med att magen blir lika gigantisk som förra gången bara det att den växer fortare denna gång.

Så vågar någon sig på en första gissning om vad som gömmer sig i magen?
Visst är de skillnader mot sist: Kräkts mycket denna graviditet och de gjorde jag inte förra.
Hjärtljuden något lägre.
Drömt jag får en pojk.

Jag har INGEN aning och ingen känsla om vad det är, så lillebror eller lillasyster? ;)


Kommentarer
Karro

Tror Ebba kommer få en liten lillebror :)

2011-07-24 00:02:37
URL: http://karolinaberg.devote.se
Bex

Oroa dig inte över vikten, jag ahr gått upp 15 så du är inte värst i gruppen. Jag tror det blir en liten flicka till!

2011-07-24 09:57:05
Fiffi

Fina magen!

2011-07-25 09:37:09
URL: http://prinsessbakelsen.blogg.se/
Sanna

Håller mig fortfarande till att jag tror det blir en lillebror.

2011-07-25 12:02:13


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0