Tar verkligen vara på mina lediga dagar.

Ännu en dag som jag och Ebba tagit vara på fullt ut. (Varför gör man inte de jämt?)

Började dagen på lekplatsen tillsammans med två fina vänner och deras barn, lek och stoj i massor sedan bar de av hemåt och både jag och Ebba sov middag i en timma.
Sista kantarellerna gjorde vi idag en kantarellstuvning på och åt bara pasta till de, riktigt gott och riktigt lätt och göra.

Strandhäng stod på schemat och vattnet var alldeles ljummet så Ebba kunde verkligen bada och plaska ordentiligt. Undra när hennes mamma ska ta årets första dopp? Brukar alltid va i tidigt och ingen känner mig nog som en badkruka.

Fick slutligen hem vännerna från morgonen hem till oss där vi grillade korv och lite marshmellos.
Både jag och Ebba lär sova gott även inatt, frisk luft gör verkligen under.

Två maskiner tvätt har hunnit torka ute på stället så får väl ta tag i att vika den innan jag slappar till mig totalt. (Finns de något tråkigare?)

Gympa i magen, den där inne har vart lugn idag när jag vart igång hela tiden, men nu tusan vaknar den och sparkar så hela bärbaradatan rör sig när jag har den mot magen, fotbollsspelare?





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0