En brakfrukost!

Ska göra mig och Ebba en dunderfrukost för frukost är dagens bästa mål!
Förstår inte hur man kan ogilla att äta frukost, jag hade blivit galen!

Skitregnväder idag! Usch!
Jag är så beroende av vädret för att må bra så det är inte sant, allting blir lättare med lite solsken inte sant?

Imorgon är de dags för min första dag på jobbet, alltså jag är fan nervös! Jag tror att de kommer gå bra men är ändå nervös eftersom man trots allt arbetar själv och jag kommer vara borta över natten.
Provet jag lämnade in igår ang deligationen gick bra, alla rätt! Så nu får jag ge medicin iaf.

Magen växer så det knakar eller vad säger ni?
Man kunde precis börja ana när jag väntade Ebba i samma vecka, men då var jag iofs minst 10 kilo tyngre än nu med..


Kommentarer
Clara

Håller helt med dig!!! Frukost är livet!! :D

Vilken fin mage du har!

2011-06-14 20:54:22
URL: http://cklaris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0