Imorgon är det dagen D!

Jag har finbesök ifrån Norge!
Min allra bästa och närmsta vän har intagit min soffa för att övernatta tills imorgon.
Jag är van vid att ha henne nära hela sommarhalvåret men man får va glad för de stunder man får träffa henne numera.

Ska spendera dagen på bästa möjliga vis, tror vi tar en sväng till Nolhaga nu på morgonen och låter Ebba göra av med lite energi ;) Får passa på för ÄN regnar de inte.
I eftermiddag är de en liten miniutbildning för ett hjälpmedel vi använder till en av våra brukare, sen imorgon är de DAGEN D, ULTRALJUD - ÄNTLIGEN!!
Läste om en som liksom jag gjort ett tidigt ultraljud och då fått se sin bebis, på stora ultraljudet fanns två bebisar, en de hade missat. Haha jag beställer en, de räcker nog!


Kommentarer
Clara

Åh va härligt med UL!!! Är helt klart med på topp tio på härligaste sakerna man kan göra i livet. :) Lycka till!!

2011-06-20 11:11:05
URL: http://cklaris.blogg.se/
Linda-Mamma till Alfred

Hoppas det går bra på Ul gumms!

2011-06-20 16:19:17
URL: http://hummingbird.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0