Klick klick.

Jag har suttit och suktat efter massor av saker på den där inredningssidan sen jag hittade dit och idag gjorde fingrarna en beställning alldeles av sig själv!
Några förvaringsboxar och en tavla till Ebbas nya rum (som blir här uppe i vardagsrummet framöver för att vi ska ha både Ebba o lilla bebis nära vårt sovrum)
Till resten av huset blev de en rosa liten medicinlåda (uuuur-söt) och en fin bricka med budskap till en av mina ljusstakar.  Nåväl jag är fattig som attan men om man köper lite lite åt gången så kanske man tids nog kan lyckas fått ordning på sitt hem?

Regnet smattrar mot rutorna och i staden är de potatisfestival vilket innebär tivoli och massa stånd på stan att gå och kika runt i , ska in o titta men väntar på uppehåll.

Kan även meddela att jag gjort mitt första dygn på jobbet mellan 15-08:30 och sedan vidare på kurs mellan 09-12:00. Jag har aldrig tidigare varit ifrån Ebba sålänge och hon hade vaknat o ropat efter mig under natten. Igår när jag kom hem så sa hon - vill inte du ska jobba mamma , ledsen jag blir då!
Lillstumpan, de gör så ont men jag måste ju!

Bebben i magen har dessutom börjat sparka så de snart kan anas på utsidan , syster och blivande moster Della tror sig känt en rörelse igår. Och på Tisdag är de ultraljud - ÄNTLIGEN!


Ebba älskar att hjälpa mormor och gamlemormor i landet, en riktig liten lanttös!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0