Är jag bra som jag är?

Övervann lite av en rädlsa även idag. Ja sex pers var vi i hela kören och vi sjöng tre olika sånger på något afrikanskt språk. Är nöjd med vår insats men jag höll på och falla ihop av nervositet när vi tydligen skulle uppträda med låtarna sedan.

Regnet öser ner, det har gått från lite vår till någon blanding mellan vinter och höst. Får mitt humör att dala kraftigt. Tur att jag har en sån solstråle till dotter här hemma som får mig skratta mitt i alla bekymmer.

Livet är minst sagt en bergochdalbana och många gånger undrar man hur stark är jag? Och duger jag som jag är?
Jag vill så gärna va en bra mamma, en bra sambo, en bra vän, en bra student och jag ställer massa krav på mig själv som jag försöker leva upp till.. Frågan jag ställer mig är om jag lyckas?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0