Att uppnå sina mål.

Skulle precis skriva hur mycket jag uppskattar att sitta alldes själv vaken på morgonen, men Ebba kom upptassandes, hehe. På tal om henne så hade hon återigen feber igår kväll, trots att hon var pigg. Får tempta och kolla läget idag igen men den skiten hon har åkt på verkar komma och gå lite som den vill. Mycket bättre att va rejält sjuk en eller två dagar istället för såhär.

Onsdag innebär kort dag och lilllördag. Brukar alltid försöka göra något litet litet extra när de är onsdag, en mat som jag tycker extra mycket om eller vad som. Kroppen behöver ett besök på gymmet med, jag har mina mål att träna 3-4 gånger i veckan och de ska la inte va så svårt att uppnå.

Hur gör ni för att uppnå era mål i livet?
Jag tror det handlar om små delmål på vägen (vad det än gäller)
Och även att belöna sig själv när de går bra. Lättare sagt än gjort faktiskt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0