Ber om ursäkt.

Jag ber om ursäkt för min kassa uppdatering men jag orkar verkligen inte just nu.
Har dessutom besök ifrån Norge och tar tillfället i akt att umgås ordentligt med henne eftersom jag vet att jag inte får träffa min vän förens i maj nästa gång.

Jag önska dessutom jag kunde trycka på en knapp så jag blev mig själv igen. Emmelie med överdriven energi och som alltid har saker och göra. Jag saknar faktiskt mig själv.
Den som väntar på något gott...

Middagen igår var mysig och jätte god, både förrätt och huvudrätt fick vi plats med innan vi typ rullade ut ifrån den grekiska resturangen.. besviken att inte efterrätten fick plats bara.

Söndag och solsken, ska försöka ta vara på de!

Härligt att den jäkla snön nästan är helt väck!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0