Dagarna går i ett..

På riktigt dagarna går i ett och jag har inte chansen att sätta mig ner framför datan förens denna tiden då Ebba börjar varva ner inför läggdags. Hoppas ni har förståelse för lite färre inlägg.

Besökte kusinvitamin efters skolan idag och de var inte igår om man säger så. Trevligt att ses o fika och tjöta lite, Ebba blev nog glad hon med för hon fick med sig ett alldeles eget munspel hem som hon tydligen tycker låter jätte fint att spela i (mindre fint tycker mamma efter ett x antal minuter)

Har fått tummen ur och ringt ett samtal ang eventuellt sommarjobb, nervöst som attan eftersom jag fullkomligt hatar att ringa sånna samtal. Intervju nästa onsdag och då ska jag ta med massa referenser (vilket jag inte har eftersom de är åratal sedan jag jobbade)

Dags att mysa ner i soffan tillsammans med Ebba en stund och kolla Pippi Långstrump, tidig kväll som vanligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0