Den som lever får se.

Träningsvärken är den samma som igår, jag kommer överleva denna dagen med antagligen. I ett svag ögonblick så kom jag på den smarta iden att idag ska jag minsann klättra klättervägg (trots min höjdskräck) Får väl se hur högt jag kommer innan jag i panik börjar skrika. Nej men de är väl bra och utmana sig själv?

Denna vecka har vart skoj, men väldigt väldigt krävande och jag trodde inte att de skulle köra riktigt så hårt med oss. Iofs är jag dum nog och fortsätta ge allt fastän jag är trött, måste lära mig att ta de lugnt även då.
Helgen är extremt längtad efter och vi är lediga på fredag så snart är den här.

Det gäller att inte känna efter säger jag bara, för då hade jag inte klivit upp ur sängen pga träningsvärk,förkyldning och illamående..


ja jag säger då de, undra hur detta ska gå?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0