En milstolpe.

Godermorgon de är Mars! Hur bra låter inte de i era öron då? Våren känns helt plötsligt lite närmre och fortsätter allt gå i dagens tempo så är de inte långt kvar förrens vi ser vitsippor och tussilago ute. Har ni sett snödropparna som man kan se blomma lite var stans?

Tisdag är veckans jobbigaste dag enligt mig, men jag hoppas den ska kunna gå relativt smärtfritt trots allt. Ska försöka skriva av allt jag missade ifrån gårdagens lektioner och förhoppningsvis vara på topp igen. Orkar inte känna den här stressen hela tiden, man måste ju vara hemma när barnen är sjuka så är de bara.

Fortsätter lyssna på Melissa horn och drömma mig bort att tänka att snart är de vår! (och jag tror aldrig jag längtar så extremt tidigare)


Kommentarer
Me & My Baby Dolls

Här längtar vi jätte mycker efter våren!!!



Hur mår ni annars?

Kramar!

2011-03-01 16:35:24
URL: http://mybabydolls.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0