Inte längre ett nöje.

Jag älskade att blogga, de var liksom min flykt ifrån alla måsten och jag tyckte om att göra de ett par gånger dagligen.
Numera känns de som ett tungt måste och uppdateringarna blir färre och färre. Tror de kommer vara så ett tag framöver.
Har grymt mycket i skolan som jag inte hinner med och slutföra innnan ännu fler grejer läggs på hög att göra.
Prov har vi en del framöver och istället för att försöka hinna ikapp så låser de sig och jag får panik för att de blir alldeles för mycket. Där har vi en av anledningarna till att uppdateringen är dålig.

Kan meddela att jag var på intervju idag för ett sommarjobb, kändes faktiskt som de gick ganska bra men sånt kan man ju aldrig riktigt veta.

Ska försöka mig på att plugga och komma ikapp med lite hushålls arbeten ikväll, innan jag äntligen får lägga mig ner igen.

Hoppas ni finns kvar och väntar trots dålig update?
Jag gillar ju mina läsare som lämnar små kommentarer lite då och då och vill verkligen inte bli av med er!!

I will be back!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0