Lördag med lite mer energi hoppas vi på!

Godermorgon!

Både jag o Becka somnade gott på soffan strax efter halvnio. Antar det tar på krafterna och äta god mat och anstränga sig i skolan en hel vecka. Skönt med sömn och jag hoppas på lite mer energi idag.
Idag ska vi ta tag i saken och fira min 25årsdag, Becka har ju ingen möjlighet att komma hem då så vi tar de idag istället.

Annars startar morgonen med dans på funky kidz, Ebba gillar nog mest med dansen att hon får träffa sina två kompisar. Att springa omkring och göra alla rörelser är kul OM hon får göra de när hon vill.
Nepp ett år större så är funky kidz kanon, eller bara ett halvår kan nog göra mycket.

Dags för kaffe, så man sparkar igång Lördagen ordentligt!


Kommentarer
Viktkamp

Hoppas du får ett bra firande som du önskar =) Kram

2011-03-19 08:03:12
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen & ett mirakel i magen

Det är nog någon form av "bloggar" som kommentarerna kommer ifrån, oftast nystartade precis och utan intressant innehåll alls. Och på engelska. Inget som gett mig virus iallafall, för jag klickar tex inte på fejjan länkar som alla i princip gör och får virus där ;-) Brukar nog vara allmänt försiktig annars. I bloggen jag länkade till stod det iaf något inlägg men jag orkade inte bemöda mig att läsa.

2011-03-19 08:39:42
URL: http://bambinidolce.blogg.se/
Bella

Vad roligt, hur ska ni fira den stora dagen?



Alltid lika fina bilder på tösen din!

2011-03-19 14:05:11
URL: http://bbella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0