Mår inte helt hundra..

Jag tror jag har kört slut mig totalt. Mår inte bra alls. Illamående och ont i hela kroppen. Hoppas de beror på att jag är slutkörd bara och inte något annat. Men känner jag mig själv rätt så somnar jag på soffan runt åtta ikväll igen.

Avslutade iaf eftermiddagen i en lekpark tillsammans med Sofia och Isac. Stekte på lite pannkakor och tog med mig. Barnen blev av med massor av energi och jag och Sofia fick tjöta av oss och dricka kaffe. Tänk sen när de blir varmare och man kan ta sig ut så i flera timmar. Tyvärr visar de att de ska bli kallare nu igen, var inte våren på väg nu?

Semle-dagen är de dessutom idag, så har skickat iväg sambon och köpa en i affären. Hoppas illamåendet lägger sig så jag kan njuta av den nu med.


Kommentarer
Stina

vanilj ja, så himla gott! Ebba ser ut o njuta av sin hon med?



apropå stygnen så har ja tagit bort lite leverfläckar,, tyvärr va de inte roligare än så :-( hade gärna fyllt lite o blivit av me lite där, men de e så jäkla dyrt!

2011-03-08 19:45:43
URL: http://stinaohugo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0