Sol, kom fram!


Sånna här dagar längtar jag efter. Lysnade solsken och inte ett enda bekymmer i livet.
Solen är inte här, de är dimmigt och har regnat tillochfrån.
Men jag mår okej, jag har ju valt min väg och de underlättar. Även om jag väger fram och tillbaka lite hela tiden.
Ebba är världens goaste unge som tydligen är favoriten bland barnen och lärarna och som fått beröm för hennes stora ordförrråd. Jag är en stolt mamma!

Ikväll blir de melodifestivalen och förhoppningsvis något gott att äta till.
Lär somna inom snar framtid.. precis som vanligt =)


Ha en trevlig Lördag!


Kommentarer
Alex

Va det felet i min kropp som du menade när du frågade eller? :)

2011-03-12 23:06:28
URL: http://dubbeldiagnos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0