Söndags sysslor.

Där försvann helgens chanser till sovmorgon på ett kickt. Ebba är som en tidsinställd klocka och när hon slått upp sina blå och bestämt sig för att vakna så finns de ingen chans i världen att få henne att somna om. Bara att gilla läget och intala sig själv man faktiskt är pigg som en mört (och helt död är jag inte eftersom jag somnade på soffan innan nio igår)

Hela huset skriker efter en storstädning! De finns dammråttor i mängder och disk som aldrig tar slut, tvättkorgen är full och fönstrerna skulle med behöva tvättas. Får se om jag kan ta tag i delar av den roliga uppgiften idag.

Om vädret blir lika bra igår så tänkte jag se om syster och familj ville komma hit och grilla korv på gården
-Man ska ta vara på solsken!

Just i detta nu:


Kommentarer
Fiffi

Här behövs oxå städas, jag har dragit fram dammsugaren iaf och det är ju alltid nåt haha.. Skymtandes i bakgrunden på ena bilden jag nyss lade upp..

Härligt med korvgrillning!

2011-03-06 10:23:15
URL: http://prinsessbakelsen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0