Sovmorgon på en lördag??

Ingen sovmorgon här bara för att de är lördag inte. Min lilla väckarklocka vaknar som vanligt strax innan sex, spelar ingen roll vilken dag på veckan de är. Får la se de positivt, man hinner med mycket på dagarna iaf.

Planerar utedag med korvgrillning tillsammans med Sofia och Nova idag, om vädret som de lovats. Fem grader och sol sas de. Det stämmer ju tyvärr inte alltid när de är solsken de handlar om, men så fort de är sämre väder de handlar om så stämmer de alltid till punkt och pricka :)

Nåväl ska försöka få ut de allra bästa av dagen, dans på morgonen och utelek på eftermiddagen känns inte som helt dåliga planer.

Här är förresten nya köksbordet som jag köpte begagnat i torsdags:

Kan även säga jag längtar grymt mycket tills jag äntligen får göra om köket. Värsta rummet i hela huset och jag har väntat ett år. Men när de blir varmare ute blir de antagligen nya köksluckor,nytt golv, ny tapetserade väggar och målade lister och tak -Tids nog blir de fint!


Kommentarer
Rebecka

I maj kan vi göra det :)

2011-03-05 07:52:32
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/
Rebecka

sv: Ja har dom inte ringt på måndag ringer jag upp dom. Men nu är det ju helg.. Åååhhh. Tänk om ja skulle få de jobbet. :)

2011-03-05 07:56:16
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/
Linda-Blivande Mamma

Ja o den är inte slut på långa vägar min historia, finns så mkt mer jag vill berätta men jag har ganska starka åsikter om min biologiska sida så funderar över vad som är lämpligt & inte;)

Ja skönt att ha lite papper från tiden innan man kom till sin familj liksom=)

2011-03-05 10:32:27
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Lena

Fina möbler Emmelie!!

Kul när man kan fynda fint begagnat!!!

Kram

2011-03-05 13:41:20


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0