Svar på tal.

Ulrika om En aning kaosartat.:
Har följt din blogg vädligt länge o du nämner aldrig din kille johan o vad han gör?Bara du o ebba han e väl en del av ditt liv med.



Svar: Ja han är en del av mitt liv. Vad ska jag berätta? Tycker jag nämner han lite då och då. Men allt kanske jag inte skriver ut i bloggen heller, lite privatliv vill jag liksom ha.
Johan studerar han med, (fast inte på samma skola som jag) De är alltid Johan som lämnar Ebba på dagis varje morgon och de är oftast han som hämtar med eftersom hans skola ligger vägg i vägg med dagiset.
Va mer kan jag säga?

Intresseklubben antecknar känner jag.

Kommentarer
emma

Klart man ska ha privatliv!!

2011-03-10 18:50:17
URL: http://familjenperssonss.blogg.se/
Rebecca

Men seriöst!

Är det något måste?? asså att nämna sin pojkvän i sin egna blogg?

Det är väl inte Emmelies familjs blogg?

Hade det vart det, så fine!

Men vart är johans inlägg?

Finns det en blogg som han skriver i om henne?

löjligt!

Emmelie! skriv om dig och Ebba. Johan kan väl skaffa sig en egen blogg så ulrika har något att läsa om.



Bara en grej till! Varför läser man en blogg om man inte tycker att den innehåller det man vill läsa om?

Gör dig själv en tjänst och läs någon annans =)

2011-03-10 18:57:25
URL: http://staaacey.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0