Tiden går fort och långsamt på samma gång.

Trots att dagarna i sig känns som de går otroligt långsamt så har man trots allt fullt upp nästintill hela tiden.
Skola, barn, hem och djur.. Inte konstigt att man är totalt slut när kvällen kommer.

Ikväll ska jag försöka ta min tid och ägna mig till skolarbete. Vi har mycket på gång nu, prov, inlämmningar och redovisningar. Känner att de blivit så mycket så istället för att försöka så låser de sig i panik och jag får för mig att jag inte kommer klara något av de grejerna jag ska göra.
Bättre självkänsla är något jag är i stort behov av, något som jag faktiskt jobbar med att skaffa mig.

Ebba hade tagit sig en simtur i vattenpölen idag på dagis. Riktig liten busunge har hon blivit de senaste och många gånger så lyser de jävulskap i ögonen på henne =) Precis som de ska va vid denna åldern med andra ord.. Sötnos, otroligt hur mycket man kan älska någon.

Här har ni vårt fina lilla hus, och där uppe där de lyser där befinner jag mig just nu =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0