Något varmt för en öm kropp.

Två promenader till stan på en dag, det låter lite för örat men för min kropp är det minst sagt en bedrift! Varje steg jag tar gör ont och magen är stenhård av sammandragningar.
Längtar tills man tar på sig gympaskorna och packar ner bebisen i vagnen och ger sig ut på långpromenader igen.

Hela min kropp värker och jag ska hoppa in i en varm dusch, hade vi haft lite större varmvattensberedare så hade jag nog stått där ett bra tag, nu blir det som alltid en snabbdusch innan kallvattnet kommer.
Får ta mig hem till mamma och låna hennes dusch och stå och njuta i evigheter av värmen ;)

Svärmor är på besök från Borlänge och har lovat hjälpa mig lite i helgen här hemma, ska försöka städa ordning lite i gaderober och bära ner saker till källaren bland annat. Mer tips på vad man kan sysselsätta sig med när man har ont och allt man egentligen gör är att vänta?

Ha en bra fredag kära ni...


Kommentarer
Maria - med bebis i magen ☆

nej jag är ganska smidig fortfarande faktiskt :p

2011-11-04 18:06:34
URL: http://fashionstars.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0