Dags att återgå till vardagen.

Kolsvart och regnet smattrar mot rutorna, hade väl kunnat varit mysigt om det inte vore för att man var tvungen att ta cykeln till dagis och sedan vidare mot buss.
Hela dagen låg jag hemma igår, försökte öva mig på att ligga i soffan och bara ta det lugnt. Konstigt att man ska tycka sånt är svårt, men efter två dagar hemma så känner jag att nu måste jag till skolan igen. Även om det är först nu som jag inser hur trött jag faktiskt är i kroppen och i huvudet.

Gjorde något dumt igår, mätte mig runt magen på de tjockaste stället 127cm, slå det om ni kan ;)
Ja jag känner mig en aning höggravid förtillfället.

Malin och barnen kom igår, hon bjöd på suchi och orkade umgås med mig trots att jag bara låg på soffan. Fina fina vänner är jag tacksam jag har<3


Kommentarer
Sandra - Mamma till Wilmer och Joline - PÅGÅENDE TÄVLING! Vinn en personlig barntavla

vilken mysig bild!

2011-10-19 15:18:21
URL: http://sandrasblogg.se
Linda-Mamma till Alfred

Nu är det inte så långt kvar till BF;) Jisses vad stor du är!!

2011-10-19 15:32:48
URL: http://hummingbird.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0