Drömmar och längtan.

Har drömt om kommande förlossning inatt. Ja långdragen blev den och allt gick inte riktigt som det skulle.
Mord skedde utanför sjukhuset som jag plötsligt var en del av och hela situationen var la kanske inte så som jag önskar min nästa förlossning ska bli.
Nåväl jag längtar tills det startar! Ni vet där man börjar ha sådär lagom ont och inser att ja nu händer något, jag längtar dock inte till värkarna som gör att man skriker och att krysta fram bebisen.
självklart längtar jag som en tok efter när allt är klart och man får upp sin bebis på bröstet och får ringa runt och berätta vem som gömt sig i magen..

Det känns som en evighet tills jag får uppleva detta..

Ebbas o mitt första möte:

Kommentarer
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Jag längtar nåt enormt efter vår lille bebis. :-)

2011-10-06 07:21:13
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

SV: Ja egentligen går tiden fort men när man längtar efter något så känns det som att den sniglar fram...

2011-10-06 07:27:21
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0