Hösten har kommit för att stanna.

Det är frost ute, så hösten har verkligen kommit för att stanna.

Bebisen lever rövare igen precis som den brukar, hickar sparkar och försöker nog komma ut genom skinnet på mig. Så gårdagen måste den haft en liten svacka.
Jag börjar bli lite otålig, särskillt efter gårdagens ultraljud när dom konstaterade att bebisen är helt klar för ett liv utanför livmodern.
Iofs har jag lite kvar att ordna, packa bb-väska, inskaffa lite mer blöjor och hyra bilbarnstol ifrån bvc.

Det är ännu en gång söndag, jag vill inte helgen ska ta slut redan. Nåväl, får ta vara på denna dagen så bra vi kan då.


Från gårdagens utevistelse på gården:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0