Ingen kan göra allt, men alla kan göra något!

Min syster har tagit ett väldigt fint iniativ!

Oktober är den rosa månaden.
Månaden då alla gör något för att stödja bröstcancerfonden!
Jag skänker alltid en summa till bröstcancerfonden.

Nu är det så att jag vill att mina fina läsare oxå ska hjälpa till!

Hon har virkat sina egna "rosa bandet" och tänker nu sälja så många hon bara kan!
Dom kostar 40 kronor och 30 kronor av dom går till bröstcancerfonden!
Så hör av er om ni vill köpa min systers egna "rosa bandet"


(Ska dom skickas tillkommer porto på 6 kr)


Kommentarer
Frida (Busfian)

Vilken underbart initiativ av henne! Och hennes rosa band är underbara!

2011-10-13 19:30:38
URL: http://elskebarn.blogg.se/
Amse

Della är ju klockren ibland. Ska baske mig be henne lägga undan en :)

2011-10-14 10:07:40


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0