Ordinerad vila fram till förlossning.

Läkarbesöket igår gjorde mig egentligen inte direkt klokare. Ett stigande blodtryck så det ska vi hålla extra koll på framöver, sen visade det sig även att jag hade vita blodkroppar i urinen så provet blev skickat på odling.
Sjukskrivning 2 veckor framåt och ordinerad VILA. Nåväl jag ska göra mitt bästa.

Nu sparkar vi igång denna dag, ska ta en temp på Ebba som hade feber igår eftermiddag/kväll. Tror det är öronen som spökar då hon vart förkyld i en vecka.

Hoppas ni får en härlig höstdag<3


Kommentarer
Felicia - ung blivande mamma

SV: Tack för din kommentar! :) Och wow vilken sötnos! Tråkigt med ordinerad vila, när det är det man allra minst vill göra. Man måste ju få tiden att gå på något sätt!

2011-10-27 08:41:45
URL: http://sachiko.se/
Clara

Åh va trist. Du har väl inte ont i huvudet, om du får det så ring in direkt!! Men tänk så nära målet ni är nu!

2011-10-27 11:16:46
URL: http://cklaris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0